sobota, 8 lipca 2017

148. Hafciarskie zakupy

Do czegoś się muszę na początku przyznać - robienie zakupów nie należy do moich ulubionych czynności.
A już chodzenie po sklepach w celu zakupu ciuchów, czy nie daj losie nowych butów, jest ciężką karą.
Jedyny wyjątek od tej reguły stanowią zakupy hafciarskie i ostatnio właśnie oddałam się tej przyjemności. :)
W rezultacie z dobrze Wam znanej, jak przypuszczam pasmanterii Haftix dotarła do mnie taka przesyłka.


Nareszcie sprawiłam sobie nowy tamborek - drewniany o średnicy 22 cm, zamierzam przełożyć na niego z krosna moją Madonnę.  Zobaczę jak się będzie sprawował, póki co wydaję się taki bardzo delikatny. :)

Zaopatrzyłam się też w trochę mulinek, zaczynam się pomału przygotowywać do nowego dużego projektu, z którym planuję ruszyć po wakacjach.  Będę potrzebować około 100 kolorów.


I dostałam taki tajemniczy dodatek.


 Przypuszczam, że to nici kreinik, ale pewności nie mam. Są cieniutkie i pięknie się mienią.
Pozdrawiam, życzę miłego weekendu :)

10 komentarzy:

  1. Tak, ten dodatek to nici Kreinik. Zależnie od pory dnia, tygodnia albo nastroju są różnych kolorów oraz typów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. Ja też nie lubię kupować ubrań czy butów, ale zakupy w pasmanteriach czy sklepach z rękodziełem uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zakupów w pasmanterii jeszcze dodaję księgarnie... Uwielbiam:)
    Buziaczki Elu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy świetne :)
    Mam tak samo z chodzeniem po sklepach, mierzenie, szukanie - mnie to wykańcza. Unikam jak tylko się da!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane zakupy 😃 też nie lubię kupować butów i ubrań. Najbardziej lubię kupować książki i materiały do wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :)Czyżby po wakacjach na Twoim tamborku zagościł haed?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Która z nas nie lubi zakupów? ;)
    Ze swej strony...mogę tylko powiedzieć - bardzo zazdroszczę ! :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy zrobiłaś.
    W ogóle zakupy to często miła sprawa.
    Też się przymierzam, ale musze poczekac na dopływ gotówki...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny dodatek, szkoda że nie napisali co to jest, bo akurat szukam czegoś takiego na zimowe poduchy.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy