piątek, 24 lipca 2015

Podaj dalej

Odebrałam wczoraj paczkę z "podaj dalej" od Weroniki z bloga http://ladyveroniquesavage.blogspot.com
A w niej piękna duża serweta z haftem richelieu
dwie małe serwetki z motylami - przepięknie wykonany haft
uroczy obrazek z kotkiem
i karteczka z konwaliami i dobrym słowem

Teraz moja kolej - dla przypomnienia zabawa polega na tym, że teraz ja z kolei, jako osoba obdarowana, mam podać  dalej swoje prace.  Taki łańcuszek. Pierwsze dwie osoby, które w komentarzu wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają do końca roku upominek ode mnie. Co to będzie to się okaże w trakcie.
Zapraszam do zabawy :)

3 komentarze:

  1. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Bardzo się cieszę że paczuszka dotarła cała i zdrowa :) i że się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudowności
    ale ten kocio... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy